O părere de rău despre fiatshop.ro

Am colaborat de multe ori cu ei. Am avut două Fiat-uri, de fiecare dată piesele de schimb pentru revizii și consumabilele le-am luat de la ei, de câțiva ani de zile. Din păcate, am o poveste mai puțin plăcută pentru mine de care vreau să vă zic acum fiindcă, după ani de zile în care le-am fost client au reușit să dea cu bâta-n baltă, tipic românesc, cu un client orientation autohton. Acum, na, este experiența mea și interpretarea este proprie. Trageți propriile concluzii.

Pe scurt, am comandat de la ei un kit de distribuție. Service-ul la care am fost pentru schimbarea distribuției a zis că cele două curele, cea veche și cea nouă, nu sunt la fel. Și cum că ar fi o diferență milimetrică între dinții celor două curele care, după capul lor, ar putea să genereze probleme. Nu eu am fost la service cu mașina și decizia luată atunci și acolo a fost să folosească cureaua respectivă ci să cumpere alta care conform lor era bună. Am zis ok, nu am presupus că voi avea probleme să returnez kit-ul de fiatshop…Nu am fost de acord cu decizia service-ului dar era prea târziu când m-am implicat în treaba.

Surpriza a venit de la cei de la fiatshop.ro care au refuzat să accepte returnarea kit-ului fiindcă nu este vina lor că m-au prostit cei de la service și și-au vândut propriile piese. Ok, le-am dat dreptate, nu este vina lor, dar povestea cu service-ul era încheiată, mașina avea o altă curea de distribuție deja schimbată. Dacă acceptau returul nu pierdeau nimic, aveau produsul înapoi pe stoc și eu nu mai pierdeam banii pe un kit de distribuție inutil acum. Era ca și cum nu am comandat de la ei. Au ales, pentru un câștig de 270 de lei, să piardă un client care sigur va mai avea nevoie de produse Fiat pe viitor. Smart choice?

Cum stă treaba, sunt eu subiectiv sau fidelizarea clientului nu este prea bine înțeleasă în România?
Multă lume este concentrată pe câștigul imediat, ignorând câștigul ulterior, care poate fi mult mai mare printr-o promovare, cost free, a clienților mulțumiți.

Eugen

Mă numesc Eugen. Am pornit acest blog pe platformă wordpress.com pentru ca după câteva luni să îmi dau seama că îmi place și mi-ar plăcea și mai mult un domeniu al meu. Astfel a apărut iogen.ro. Apropo, este cu accent pe i... La origini sunt inginer de-al Politehnicii, în prezent lucrez în IT. Nu, nu programare. Sunt căsătorit și am o fetiță superbă. În pagina de Despre mine găsiți mai multe cuvinte, printre care și câteva dintre motivele pentru care am pornit blogul.

2 thoughts on “O părere de rău despre fiatshop.ro

  • May 4, 2016 at 21:16
    Permalink

    Fiatshop se “lauda” cu piese originale, asa este?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Abonează-te la newsletter

Adresa de email:

Subscribe!