Vreau sfaturi, nu dau!
Am început să mă duc la sală. Bine, nu chiar la sală like in sală de forță. Adică momentan mă limitez la bicicletă, alergat pe bandă și înot. Probabil vor mai trece câteva luni bune până voi face și ceva exerciții de forță. Deocamdată m-am gândit să lucrez la rezistență și la dat jos grăsimea care este în plus.

Dar până ajung la forță, sunt curios voi ce recomandări aveți. Cei care aveți experiență cu mersul la sală.
Am întrebări de genul:
– de câte ori pe săptămână să merg?
– câte minute/km pe bandă, căte minute/km pe bicicletă, câte minute/km înot?
– ce să mănânc, ce să nu mai mănânc pentru a susține dpdv al energiei corpul?
– în ce perioadă a zilei este mai bine să mergi: dimineața, prânz, seara?
– cum să combin eficient alergatul, bicicleta și înotul, la modul de câte ori să mă duc la înot, de câte ori să alerg? Fiindcă momentan dacă merg la înot nu mai fac bandă/bicicletă și invers.
– aveți vreun program de sală testat pe propria piele care a fost eficient?

Multumesc pentru sfaturi.

“Pentru o viață sanatoasă faceți mișcare cel puțin 30 minute pe zi”  😯